Wednesday, January 5, 2011

Sukan Kerja Raya 2010 - Kuantan

Ni antara n3 yang baru nak masukkan
Aku terpilih untuk mewakili Kementerian
ke sukan kerjaq raya di Kuantan dalam acara boling ar pe lagi kan
Acara ni sebelum kenduri adik kat kampung ari tu
sebelum games, sempat p Teluk Cempedak, lunch kat situ
games kat Mega Mall


Anak2 kat Teluk Cempedak

Bersiap b4 games bermula
sebanyak 20 teams yang amik bahagian
Team KKR

Alhamdulillah kami berjaya mendapat emas mengalahkan
team PLUS yang tak pernah kalah sebelum ni



Acara penutup berlangsung di Stadium Darul Makmur
Aku terpilih sebagai olahragawati..
aku mcm tak caya jek
tap, percaya lah kwn2 ya..gambar kat atas tu aku amik hadiah
dari Menteri Kerja Raya, Datuk Shahziman
disebabkan En. Husband dok kat belakang,
jadi gambar belakang aku gak la yg dpt..hehehe

Menteri tengah berucap
Gambar beramai-ramai selepas penutup..
insyaallah tahun 2012 nanti Terengganu tuan rumah


No comments: