Thursday, January 13, 2011

Lontong

Lontong ni masak ari ahad epas untuk bekpes
anak2 mmg suka makan lontong
sekali2 boleh, banyak2 kali tak leh ar
nanti lagi banyak lemak bertapa dalam badan

Lontong lagi sedap kalau ada kuah kacang,
tapi sambal tumis pon ok.
tambah lak sambal kelapa..
mmg mabeles..

4 comments:

double-X said...

Rajinnya akak buat lontong!Untuk breakfast lagi tu! Mesti cik abang sayaaaaaannnng sangat ni kan?

NiezaMan said...

double-X
kena la rajinkan diri..
lagipon bukannya susah sgt nak masak lontong ni..jap je siap..
try la wat..

Teratak Amir Amira -{@ said...

aku nak lontong tuuuuu...zah dengan serunding kelapa. nengcis aku

NiezaMan said...

Dah abis la..lain kali kalau aku buat, aku jemput ko ya..
ko bukan ngandung pon nak ngences..hehehe