Thursday, April 7, 2011

Bandung Day 1

Pada 27-30 Mac 2011 aku sekeluarga + adik & wife

p ke Bandung.

Memang sangat-sngat best. rasa tak puas

4 hari kat sana. Tapi balik dari Bandung aku demam teruk

flet abis..alhamdulillah dah agak sihat sekarang ni

aku masukkan gambar sket2 la ekk..

Ni gambar masa kat LCCT
Pemandangan Bandung dari flight
Ni dah nak landing time.
Selamat datang ke Bandung ye..

Jutawan2 dari malaysia datang nak shopping.
Ni kat Imigresen..lambat tul la kat sini

dekat2 45minit nak settle kat sini

Bergambar dengan Pak Sany di Rumah Ebo

Pak Saby yang aturkanhotel & supir masa di Bandung

Tq so much..

aku sekeluarga tak dok kat sini, dok kat Braga City Walk

dekat dengan area Pasar Baru

Rumah Ebo ni best..nyaman je

cuma agak jauh la kalau nak p ke mana2

capek bukk..

3 comments:

Ruziawati Bukhari said...

mesti kuat shopping sampai balik msia demam2 ni.. byk soping buk? ngeeee....

inahar ali said...

amboi2..mesti sopping sakan ek..jeles bukk!!! hehe..

Teratak Amir Amira -{@ said...

zah mana oleh2 bandung untuk aku.