Thursday, May 6, 2010

jalan2 Sabah 2010 - 2nd day - Gaya Street

Kalau kt KK ni kan..tiap hari ahad kat Gaya Street de pasar...ni mmg tpt wajib p..
Macam2 de jual..dari kraftangan, pets, baju2 & mcm2 la..
xlarat nak senaraikan...so layan je la antara gambar yg sempat di snap...
Ni masa mula2 sampai...tawaf pasar tu

Orkid hutan mmg byk jual kt cni...dan kita pon sempat gak beli 2 pokok..mujur lpas...klau x kantoi la jwbnya kt air-port 2..
Ni antara hidupan laut yg dijual kt cni



Key-chain
Baju2
Cantik tak baju ni...mmg beli pon baju tu
Adik dgn arnab..cute sgt2
Dah abis tawaf..amik gambar la pulak..

2 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

amboi..amboi..kita pun tak sampai lagi ke Gaya Street tu, malas nak bersesak2 tapi lepas tgk gmbr Nieza ni, kena pegi nmpknya.

NiezaMan said...

Laa..ya ker...ni tpt wajib p klau ke KK..
best sgt..coz boleh tgk mcm2...
p jgn x p...