Friday, April 16, 2010

Jalan2 Aquaria

First time bwa ank2 p Aquaria
walaupon mahal..tp rasanya mmg berbaloi2
mcm2 spesis ikan yg kita leh jumpa kt situ
On d way ke Aquaria


Cantik kan ikan2 dlm balang2 tu
Mmg best kt bwh ni
Mcm jakun sket la kt bwh tu..
Budak ni je 3x masuk bwh 2
Tengok..jaws pon ada..
Time bg mkn ikan..so dpt la bergambar dgn staff yg bg mkn ikan 2
Rahang ikan pe ntah..xsmpat nk baca


Kuda Laut

6 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

salam Nieza...
akak dok lama Selangor pun tak smpt msuk akuarium tu, bila jauh2 ni baru terasa nak pergi tgk gmbr2 korang.

NiezaMan said...

Slalu mmg mcm 2 la...tempat yg dkat dgn kita x pergi, yg jauh leh pegi kan..hehehe..

ZaiY said...

salam nieza..
bestnya jalan2 ke aquaria, sy pun lom penah masuk..padahal ke klcc dh byk kali, dulula..masa tu lom ada aquaria lg. skang klu balik cuti2 msia, kejap sgt, xsmpat nak ke situ.. pepon cantik gambar2nya.

DDrfauziah said...

Salam perkenalan.
Tq kerana ikut Kak G ya.
Hmmm ... terperasan N3 bawah ... jd 'Happy Belated Birthday' :)

E-na Zarina said...

"Salam nieza... mmg berbaloi kan..bdk2 pun seronok g situ...

pssst :Jemput singgah Lovely Kitchen ambik AWARD ye..:):):)"

NiezaMan said...

ZaiY...
MMg best sgt klau ke sana..berbaloi sgt2..

Kak G
Slam perkenalan juga..
tima kasih byk2 atas ucapan 2

Ena...
ok...tq byk2