Thursday, December 24, 2009

Jalan2 Kenyir 5-7 Disember 2009

Kali ni cuti2 lagi..kami adik beradik p ke Kenyir lak..
mula2 risau kalu2 banjir..tp alhamdulillah sumernya ok
kami dok kat rumah peranginan persekutuan.
p pon ala2 piknik la, coz kat sini xde kedai..jadi kena bawa bhn mentah
dan kena la asak sendiri..sume peralatan complete..
layan jer la gambar2 yg x seberapa byk ni..lain2 pic kat kamera pak cu

Aik ipar ku yg sedang memboyot...jln pelan2 ekk
Dok berehat dlu..amik nafas dulu
Kat pondok ni disediakan air tongkat ali & kacip fatimah..
free ok..minum la byk mana nak pon..

Pak Cu kesayangan ank2 buah

Rasa damai jek kat Taman Herba ni..



Berehat kat wakaf taman herba..belakang tu jeti ke rumah peranginan
ni kalau de bantal..kompom lena tidor


Masa ni ank2 sibuk mandi2 dengan Pak Ngahnya...

Ijam & Fizah

Suka tgk senduk ni..rsa mcm nk cilok jek..
xjumpa kt tempat lain tau..wat dari tempurung..& bentuknya
lain dr yg biasa kita jumpa tu..
Dalam periuk tu la rebus tongkat ali & kacip fatimah..
guna dapur kayu tau..tradisional

Pemancing2 tegar tengah kemas joran..kalau x puas lagi..nanti kita dtg sini lg ekk

Kat beranda banglo rumah persekutuan..best..mmg best..
rasa mcm nk dtg lg jek..

2 comments:

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nyaman je tgk..

NiezaMan said...

Siti...
mmg nyaman sgt..udara mmg segar
rasa x puas p kt sana..